loading...
رویای ناتمام
mahtab بازدید : 202 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (1)


ه قدر سخته تو چشمای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید
و به جاش یه زخم همیشگی رو به قلبت هدیه داد زل بزنی و
به جای اینکه لبریز کینه و نفرت شی‌ ، حس کنی هنوزم دوسش داری
چه قدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار غرورش
همه وجودت له شده ....
چه قدر سخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی
اما وقتی دیدیش هیچ چیزی جز سلام نتونی بگی....
چه قدر سخته وقتی
پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه اما مجبور باشی بخندی
تا نفهمه هنوزم دوسش داری .......
چه قدر سخته گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی
و هزار بار تو خودت بشکنی و اون وقت آروم زیر لب

بگی : گل من باغچه نو مبارک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir در تاریخ 1348/10/11 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

khob badan nazar kamel midam
پاسخ : merci bazam be ma sar bezan


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست... تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست... تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه كردم... تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست... تنهايي را دوست دارم زيرا در كلبه تنهائي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار كشيدنم را پنهان خواهد كرد... درود به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحضات خوبی را در این جا سپری کنید برای دسترسی کامل به مطالب لطفا -×-×-عضو شوید-×-×-
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم خواننده رو بیشتر دوست داری؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 630
  • بازدید سال : 3,086
  • بازدید کلی : 88,970
  • کدهای اختصاصی